Na Slovenski turistični organizaciji začenjajo foto natečaj aktivni oddih #mojaslovenija in #ifeelsLOVEnia. Namen je promocija Slovenije kot dežele raznolikega aktivnega in zdravega oddiha v naravi, s katerimi želi spodbuditi uporabnike družbenih obrežij k objavam, povezanih z aktivnim turizmom.
STO v okviru vseslovenske motivacijske kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija., posebno pozornost namenja tudi aktivnim doživetjem. Z natečajem želi STO spodbuditi uporabnike družbenih omrežij k objavam, povezanim s turističnim produktom aktivnega oddiha »outdoor«, s tem pa izpostaviti Slovenijo kot varno in trajnostno destinacijo in navdušiti prebivalce Slovenije k odkrivanju novih atraktivnih doživetij in preživljanje aktivnih počitnic doma.
V fotonatečaju bodo lahko sodelovale vse polnoletne fizične osebe, oddane fotografije bodo na voljo v posebni galeriji na spletni strani Slovenia.info. Med vsemi oddanimi fotografijami bo komisija izbrala 10 najboljših, ki bodo odkupljene s strani STO, nagrajene in tudi razstavljene.
Tematika: aktivni oddih
Produkt »outdoor« zajema možnosti celoletnega aktivnega oddiha v naravi, to so:
- pohodništvo (nižinsko in visokogorsko),
- kolesarjenje (cestno in gorsko),
- ponudba gorskih centrov in ostalih zimske športe,
- vodne aktivnosti (čolnarjenje, supanje, kajakaštvo),
- golf,
- jahanje,
- adrenalinska doživetja (npr. padalstvo, zipline, kanjoning…),
- muharjenje in ribolov ter
- ostale aktivnosti v naravi (jamarstvo, lokostrelstvo….).
Sicer od začetka izvajanja kampanje beležimo že preko milijon sto tisoč objav s ključnikoma #ifeelsLOVEnia in #mojaslovenija, na pristajalnih straneh kampanje na portalu Slovenia.info je za rezervacijo na voljo preko 180 paketov različnih ponudnikov širom Slovenije.
Več na slovenia.info.