Smučišče kar 30 % potrebne električne energije namreč proizvede samo, in to izključno iz obnovljivih virov energije.
Postavili so manjše hidroelektrarne, vetrne elektrarne in sončne panele. Tako pridobljeno elektriko v zimskem času porabijo za obratovanje smučarskih naprav, izven sezone pa višek prodajo. V naslednjih letih želijo znižati porabo za 20 odstotkov, kar bo pomenilo, da bodo dobro polovico elektrike proizvajali sami.
Tako bodo presegli cilje na državni ravni, ki predvidevajo, da naj bi do leta 2028 obnovljivi viri predstavljali najmanj 33 odstotkov proizvedene električne energije.
Pri zmanjšanju porabe smučišč predstavljajo največji izziv sistemi za zasneževanje, ki so največji porabniki električne energije. Zato si prizadevajo za čim varčnejše naprave in racionalno umetno zasneževanje.
Zeleni projekti smučišča
Smučišče se ponaša z okoli 250 kilometri prog, dobre pa so tudi možnosti za turno smuko, saj se sneg tod zadrži pozno v pomlad. Smučišče se razprostira na pobočjih preko 2000 metrov visoko v bližini utrjenega gorskega mesteca Briancon, katerega stari del je pod Unescovo zaščito.
Upravniki smučišča in lokalna skupnost že vrsto let izvajajo projekte, ki pripomorejo k čim manjši obremenitvi okolja. Tako bodo do konca leta umaknili vse električne daljnovode in jih nadomestili s podzemnimi kabli.
V naslednjih letih ne načrtujejo novih smučarskih prog, obstoječe pa bodo delno omejili in revitalizirali. S tem bodo poskrbeli za ohranjanje biodiverzitete. Na območju smučišč namreč živi večje število divjih petelinov. Gre za pilotski in vzorčni projekt posegov v gorskem okolju, po katerem se želi zgledovati vedno več smučišč.
2022 novih dreves
K ohranjanju naravnega okolje je pristopil tudi eden izmed najbolj znanih lokalnih športnikov, olimpijski zmagovalec v deskanju Pierre Vaulterm. Zamislil si je projekt Tree2forest, v okviru katerega s šolarji sadijo drevesa. Letos nameravajo zasaditi kar 2022 macesnov!
Do najbližjih smučarskih prog vozi gondola z roba mesta. Okolju prijazen pa je tudi dostop do tega dela Alp, saj se je mogoče pripeljati z vlakom. Železniška proga povezuje Briancon s sedemsto kilometrov oddaljenim Parizom.