Po dialogu z Evropsko komisijo in nacionalnimi potrošniškimi organi se je Zalando zavezal, da bo (15. aprila 2024) odstranil zavajajoče zastavice in ikone trajnosti, prikazane poleg izdelkov, ki jih ponuja na svoji platformi.
Natančenje se je Zalando zavezal k:
- odstranitvi prvotno uporabljenih zastavic trajnosti z vseh spletnih strani.
- odstranitvi vseh zavajajočih okoljskih ikon, ki so bile prikazane poleg izdelkov (kot je list ali drevo).
- ne uporabi izraza »trajnostno« ali drugih neupravičenih izrazov, ki kažejo na okoljsko in/ali etično korist. Zalando bo zagotovil jasne informacije o določenem izdelku, na primer odstotek, koliko recikliranega materiala je uporabljenega.
- odstranitvi ikon in izraza “trajnostno” tudi iz filtra iskanja ter omogočanje potrošnikom, da iščejo in izberejo izdelke na podlagi kakovosti izdelka.
- zagotavljanju jasnih in specifičnih informacij o okoljski in/ali etični koristi izdelka na strani s podrobnostmi o izdelku.
- reviziji »trajnostne strani« z uvedbo dveh novih spletnih strani: ena z več informacijami o standardih izdelkov in ena z informacijami o Zalandovih pristopih in strategijah, povezanih s trajnostjo.
- zagotavljanju, da njihove okoljske trditve temeljijo na vidikih, ki so pomembni za okolje.
Sledile bodo ocene izpolnitve zavez
Zalando bo podal poročilo o uresničevanju zavez, na podlagi katerega bo Mreža za sodelovanje pri varstvu potrošnikov (CPC) ocenila, kako je Zalando izpolnil zaveze in po potrebi ukrepala.
Podjetje je komentiralo, da upajo, da bodo tako stroge predpise uveljavljali po celotni modni industriji.
Preberite tudi: Koliko oblačil zavržemo Slovenci?
Vir: EK