“Letošnjo jesen bodo prodajne police polne srčnih dreves,” sporoča Radenska, kjer nadaljujejo z zelo dobro sprejeto in uspešno akcijo Bolj zelena Slovenija. »Prejeli smo veliko spodbudnih sporočil naših kupcev, ki so izkazovala podporo naši skrbi za okolje ter pozdravila uporabo vračljive steklene embalaže,« je pojasnila Egle Wehle, direktorica marketinga v Radenski.
Lani etikete mineralne vode Radenska k aktivaciji pozivale zgolj z litrskih steklenic, letos k nakupu vračljivih steklenic nagovarjajo tudi z 0,25-litrsko embalažo. Strokovno podporo jim tudi letos nudijo gozdarji Zavoda za gozdove Slovenije, ki bodo tokratnih 10.000 dreves razporedili po vsej Sloveniji.
Letos poleg sadnje dreves k okolju prijaznem poslovanju štejejo še prehod na okolju prijaznejše zamaške na steklenicah, ustanovitev gospodarsko interesnega združenja Lokalno je obetavno in kmalu prihajajočo lažjo plastenko Oaze.
Sadili bodo avtohtone slovenske vrste dreves
Tudi letos potrošniki z nakupom mineralnih vod Radenska Kraljevi vrelec, Petanjski vrelec ali Naturelle v litrski in 0,25-litrski vračljivi steklenici prispevajo k zasaditvi 10.000 dreves v Sloveniji. Mineralne vode potrošnik prepozna po etiketi, na kateri se značilna tri srca Radenske prepletajo z zdravimi, mogočnimi vejami dreves. Na akcijo bodo opozarjale tudi posebne izpostavitve v trgovinah – zaustavite se ob drevesu in namenite trenutek pozornosti skrbi za okolje.
Zavod za gozdove Slovenije bo glede na aktualne potrebe opravil izbor vrst in gozdov po vsej Sloveniji, ki potrebujejo obnovo s sajenjem sadik gozdnega drevja. Tudi letos bodo sledili principom trajnostnega, sonaravnega in večnamenskega gospodarjenja z gozdom, predvsem pa ohranjanju avtohtonih slovenskih vrst dreves. Skupaj z Radensko in lastniki gozdov bodo poskrbeli, da bodo sadike, zasajene s srcem, tudi uspevale.
Vir: Radenska