Zavarovalnica Triglav zapira vse svoje poslovalnice
V času epidemije je sklepanje zavarovanj in reševanje škodnih primerov mogoče izključno na daljavo
V Zavarovalnici Triglav pravijo, da naj stranke za uporabo storitev ali komunikacijo z njimi uporabljajo izključno elektronske in telekomunikacijske poti, saj imajo vzpostavljene rešitve za sklepanje zavarovanj, obravnavo škod ipd. tudi na daljavo (brez fizične prisotnosti obeh strani).
Za informacije o zavarovanjih lahko stranke pokličejo svojega zavarovalnega zastopnika ali mu pošljejo e-sporočilo. Vprašanja lahko posredujejo tudi na e-naslov info@triglav.si ali pokličejo na brezplačno telefonsko številko 080 555 555 enote za odnose s strankami.
Nov način prijave škod
Oškodovanci lahko do nadaljnjega škodo prijavijo izključno prek naslednjih kanalov:
– na spletni strani https://www.triglav.si/skode/prijava-skode
– s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google play),
– na brezplačni telefonski številki 080 555 555 (Enota za odnose s strankami),
– škode na vozilih pri pogodbenih izvajalcih SK+.
Za prijavo škode se lahko stranke preko (mobilnega) telefona ali elektronske pošte obrnejo tudi na svojega zastopnika.
Za varno in hitro reševanje škod zavarovalnica prosi, da oškodovanci ob prijavi priložijo:
– fotografije poškodovane stvari,
– vso dokumentacijo, s katero razpolagajo v času prijave obravnavanega škodnega primera.
Vso dokumentacijo, za katero bodo stranke v postopku pozvani s strani zavarovalnice, naj posredujejo v e-obliki: za premoženjska zavarovanja kot skeniran dokument ali fotografijo na skode.premozenje@triglav.si (v zadevi naj navedejo številko primera, ki jo bodo prejeli); za življenjska zavarovanja na skode.zivljenje@triglav.si, kjer bodo prejele (še) dodatne informacije.
V Triglavu svetujejo, da s prijavo škode ni treba hiteti, če ne gre za nujen primer, upoštevali bodo tudi prijave, ki bodo prispele v prihodnjih dneh ali tednih.
Nazaj na kategorijo GOSPODARSTVO.