Trenutno cesto nameravajo razširiti v štiripasovnico, ki bo imela v obe smeri rumene pasove za javni potniški promet, pa tudi boljše površine za pešce in kolesarje.
Mnoge pa je razburilo novo predvideno odstranjevanje dreves v drevoredu na tem območju.
Že aprila je Koalicijo za trajnostno prometno politiko pozivala MOL naj ne skrene s poti, ki si jo je zadala na področju trajnostnega urejanja prometa. »Opozarjamo, da ima širitev Linhartove ravno nasprotni učinek, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrednih plinov. Zaradi širitve bodo zagotovo morala biti žrtvovana številna odrasla drevesa, ki dajejo senco, skrbijo za hladnejšo mikroklimo, delujejo kot ponor CO2. Večje površine asfalta pa bodo dodatno prispevale k pregrevanju.«
Poudarjajo, da gredo tTrendi v evropskih državah in naprednih mestih (Pariz, Amsterdam, Utrecht, Berlin, Kobehnavn, Oslo, Gent, Gradec, Dunaj itd.) v smer odvzemanja prostora osebnemu motornemu prometu in povečevanju prostora za hojo, kolesarjenje in javni potniški prevoz. “Ljubljana je zaradi preobrazbe mestnega središča dolgo veljala za vzor drugim mestom, vendar pa se bo s prakso širjenja cest izven mestnega središča uveljavila prej kot primer slabe prakse, ki ne sledi svojim lastnim ciljem in strategijam.”
Podali so tudi nekaj alternativnih predlogov, ki si jih lahko ogledate tule.
Predviden nov drevored?
Z Mestne občine Ljubljana so nam sporočili, da bodo v prvi fazi na novo posadili 117 dreves, 78 jih bodo ohranili, 51 odstranili, 25 pa presadili na druge lokacije. V drugi fazi bodo na novo posadili še 97 dreves, 45 pa jih bodo presadili.