V podjetju GLS Slovenija poudarjajo, da jim je pomembno zdravje in dobro počutje zaposlenih, pošiljateljev in prejemnikov paketov, zato so sprejeli nekaj nujnih ukrepov za dostavo v izrednih razmerah. Pravijo, da ob tem potrebujejo podporo pošiljateljev in prejemnikov paketov oziroma širše javnosti.
- Prevzem oz. primopredaja paketov poteka izključno na prostem. GLS kurirji ne bodo vstopali v pisarne, skladišča in druge prostore. Predaja naj poteka brez kontaktov z varnostno razdaljo 1,5 metra.
- Dostava paketov bo potekala na prostem in brez kontaktov z upoštevano razdaljo 1,5 metra. GLS kurirji ne bodo vstopali v zaprte prostore ob dostavi paketa. Prejemnik paketa naj prevzame paket zunaj.
- Prejemniki paketov naj se v čim večjem številu odločijo za plačilo direktno spletnim trgovcem (s plačilom po predračunu ali s plačilnimi karticami), da kolikor je možno zmanjšamo število paketov z odkupnino in s tem stikov ob plačilu po povzetju.
- Pošiljatelji naj omogočijo vsem svojim prejemnikom izbiro o dostavi FDS (FlexDeliveryService) z vpisom e-mail naslova prejemnika. Obvestite prejemnike paketov o tej možnosti že pred ali ob naročilu.
- Prejemniki paketov naj se v čim večjem številu odločijo za dostavo na dogovorjeno mesto ali za dostavo v GLS Paketomat z uporabo FDS in e-upravitelja dostave Mojpaket.eu. Dostava na dogovorjeno mesto pomeni, da prejemnik ne podpiše prevzema in da lahko kurir pusti paket npr. pred vrati, na terasi, za ograjo, ipd.. GLS Paketomati omogočajo brezkontaktni prevzem paketa na 70-ih lokacijah po vsej Sloveniji.
- Če paketa ne bo možno dostaviti niti brezkontakno na naslovu niti preko GLS Paketomata, se bo paket takoj vrnil k pošiljatelju.
V GLS Slovenija pravijo, da bodo javnost o svojih ukrepih obveščali še naprej, vsem pa svetujejo, naj sprejmejo previdnostne ukrepe za zmanjšanje tveganja za okužbo.
»Vsem nam želim veliko zdravja, hitro okrevanje družbe in normalizacijo poslovanja,« pravi direktor družbe Borut Zorič.
Nazaj na kategorijo AKTUALNO.
(Visited 502 times, 2 visits today)