V družino ambasadorjev nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva »I FEEL SLOVENIA. Green. Creative. Smart.« je bilo izbranih 19 slovenskih podjetij in organizacij.
“Ambasadorji nacionalne kampanje I FEEL SLOVENIA. GREEN. CREATIVE. SMART. bodo s svojimi trajnostnimi, inovativnimi in pametnimi rešitvami bistveno pripomogli k večji prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razvite, ustvarjalno naravnane in zelene države, h gradnji njene pozitivne podobe ter promociji stabilnega in naprednega poslovnega okolja,” so sporočili ob razglasitvi.
Glasniki slovenskega gospodarstva so bili izbrani na podlagi januarja letos objavljenega javnega poziva. Jeseni naj bi se jim v sklopu drugega javnega poziva pridružilo še do 20 slovenskih podjetij, ki predstavljajo ključne prebojne rešitve, storitve in inovativne izdelke slovenskega gospodarstva.
Ambasadorji Green. Creative. Smart.:
- Akrapovič d.o.o.
- Alpina d.o.o.
- AquafilSLO d.o.o.
- Ekoart hiše d.o.o.
- Elan d.o.o.
- Equa d.o.o.
- Hooray Studios d.o.o.
- Ljubljanske mlekarne d.o.o.
- Lotrič meroslovje d.o.o.
- Luka Koper d.d.
- Lumar IG d.o.o.
- Mywater d.o.o.
- Nordijski center Planica
- Panorganix d.o.o.
- Paradajz d.o.o.
- Pipistrel d.o.o.
- Plastika Skaza d.o.o.
- SWARCO LEA d.o.o.
- SETCCE d.o.o.
“SPIRIT Slovenija si nenehno prizadeva k spodbujanju konkurenčnosti slovenskih podjetij v mednarodnem okolju. Preko sporočil in aktivnosti širše digitalne marketinške kampanje bomo pozicionirali slovensko gospodarstvo na strateških izvoznih in investicijskih trgih kot zaupanja vredno in zanesljivo poslovno okolje. Sporočila bomo podkrepili s predstavitvami predstavnikov zelenega, ustvarjalnega in pametnega gospodarstva ter njihovih prebojnih rešitev. Obetamo si, da bo skupna promocija pripomogla k širšemu dosegu in še večjemu zaupanju v slovensko gospodarstvo,” je povedala Ajda Cuderman, direktorica SPIRIT Slovenija.
Za dvig prepoznavnosti in ugleda
Green. Creative. Smart. je komunikacijska kampanja znamke I feel Slovenia na področju gospodarstva kot odziv na njegova pričakovanja po dvigu prepoznavnosti in ugleda Slovenije v mednarodnem okolju. Namenjena je celoviti in enotni promociji slovenskega gospodarstva na globalnem konkurenčnem trgu. Slovensko gospodarstvo je trajnostno naravnano in usmerjeno k uporabniku, ponuja kreativne, inovativne in dostopne rešitve za ljudi ter za dolgoročen razvoj družbe. Kampanja izpostavlja ključne konkurenčne prednosti Slovenije na nišnih področjih zelenega in krožnega gospodarstva, okoljskih tehnologij, robotizacije, mobilnosti, digitalizacije, vesoljskih in drugih visokih tehnologij, razvoja in raziskav, znanosti ter kreativne industrije.
Vir: gov.si, spiritslovenia