1:03 pop ZANIMIVO

Uresničili so prek 1300 božičnih želja tistih, ki si daril ne morejo privoščiti

Zadnji mesec leta je, poleg luči in prazničnega vzdušja, obarvan tudi s številnimi božičnimi nakupi ter obdarovanjem.

“Zaradi draginje in vedno višjih cen je letos še več posameznikov iz najbolj ranljivih skupin prebivalstva, ki si zaradi svojih okoliščin daril ne morejo privoščiti,” pravijo v društvu Uresniči željo. Njihovi prostovoljci že tretjo leto zapored spodbujajo solidarnost in obdarovanje ljudi v stiski širom Slovenije.

Namen akcije je zelo preprost: polepšati praznike osebam v stiski. Jim dati zavedanje, da je nekomu mar zanje. Storiti nekaj lepega za popolnega neznanca, brez da pričakujemo nekaj v zameno. Ob enem pa tudi spomniti ljudi, da se sreča dostikrat skriva v drobnih pozornostih.

Letos so z akcijo obdarili več kot 1300 posameznikov in tako poskrbeli, da so bili tudi zanje božični prazniki čarobni. “Pobuda Uresniči željo spodbuja dobrodelnost od ljudi do ljudi tudi med svojimi donatorji, zato se nekateri med njimi odločajo za model korporativne družbene odgovornosti. V tem primeru ne gre zgolj za nakazilo finančnih sredstev, temveč se v dobrodelno akcijo vključijo zaposleni kot obdarovalci. Mnogi organizirajo tudi skupinsko zavijanje daril, ki širi predpraznično vzdušje in duh solidarnosti med sodelavci. To daje družbeni odgovornosti novo dimenzijo, saj izkušnja sodelovanja v akciji obogati tako vsakega delavca kot tudi pripadnika lokalne skupnosti, ki je obdarovan,” pojasnjujejo.

Spreminjajo svet na bolje

Iz društva Uresniči željo sporočajo: »V ekipi resnično verjamemo, da z vsakim nasmehom, prijazno besedo in uresničeno željo spreminjamo svet na bolje.« Poudarjajo, da namen akcije ni, da smo dobrodelni samo decembra, ampak da je uresničevanje želja samo češnja na torti vaše in naše dobrodelnosti med letom. Ob prebiranju seznama želja se marsikdo zave, da bi lahko večkrat poklical ali obiskal starega starša ali pa nekdo dobi idejo, kako se lahko bolj vključi in pomaga v lokalni skupnosti.

Uspešnost akcije izžarevajo tudi odzivi preteklih udeležencev, ki so ob prejetih darilih zares začutili, da na svetu niso sami, ampak da je tudi popolnemu neznancu lahko mar za njih in njihovo stisko: »Nisem si mislil, da mi bo pri 70-ih še kaj prinesel Dedek mraz. Včasih sem dobil kaj za pod zob in štrikane nogavice. Letos sem se spet spomnil tistih lepih časov. Hvala ljudje, da se spomnite na nas pozabljene.«

(Visited 53 times, 1 visits today)
Close