Zagotavljanje najboljših možnih storitev je že od nekdaj cilj mednarodnega transportnega in logističnega podjetja Gebrüder Weiss. Zato je odličnost storitev ena od glavnih vrednot podjetja. Kaj kupci razumejo pod tem izrazom, pa se je v zadnjih letih precej spremenilo. Zahteve po hitrosti, učinkovitosti in preglednosti vzdolž celotne dobavne verige so se v digitalni dobi precej povečale.
Gebrüder Weiss se je na ta razvoj že lani odzval z uvedbo storitve ETA (Estimated Time of Arrival – Predviden čas dostave), ki izračunava predviden čas dostave v realnem času, odvisno od prometne situacije; funkcija nenehno preračunava predvideni čas prihoda pošiljke znotraj dvournega časovnega okna. Stranke tako lahko prek spleta spremljajo postopek odpreme, vključno s predvidenim časom prihoda njihovih pošiljk. Gebrüder Weiss nudi to digitalno storitev za zbirni tovor na vseh lokacijah, kjer podjetje skrbi tudi za končno dostavo. ETA pa je le ena od digitalnih funkcij, ki jih nudi nov spletni portal za stranke – myGW, ki ga je Gebrüder Weiss lansko jesen lansiral v Avstriji, Švici, Nemčiji, Češki, Slovaški in na Madžarskem, letos poleti, predvidoma junija, pa bo na voljo tudi v Sloveniji. Spletna platforma omogoča preprost, hiter in neposreden dostop do vseh storitev podjetja Gebrüder Weiss in v realnem času nudi informacije o vseh transportnih in logističnih naročilih. MyGW pa nudi še mnogo več: vsi relevantni dokumenti, kot so računi ali potrdila o dostavi, so dosegljivi prek spleta, možna je elektronska oddaja naročil, pa tudi cene prevoza lahko pridobite z enim samim klikom. Odločilna prednost portala je, da celotna komunikacija poteka po spletu prek enotne platforme, zato so vsi procesi, ki potekajo, ves čas pregledni. To izjemno poveča kakovost komunikacije in prihrani ne le čas, temveč tudi energijo.