Julija so v Portorožu in Piranu, kjer vodijo po številu unovčenih turističnih bonov, zabeležili skoraj 85.000 prihodov in dobrih 330.000 prenočitev, s čimer so, kot navaja Turistično združenje Portorož g.i.z., celo presegli lanske rezultate. Prednjačijo domači gosti, ki so ustvarili kar dvainpolkrat več prenočitev.
Po podatkih portala ttaksa.si so julija v vseh nastanitvenih kapacitetah občine Piran zabeležili skoraj 85.000 prihodov gostov oziroma 2 % več kot julija lani. Turisti so ustvarili dobrih 330.000 prenočitev, kar je 1 % več v primerjavi z lani. Največ prenočitev, skoraj polovico (45 %), so ustvarili v hotelih, a je bilo v primerjavi z lani realiziranih »le« 84 % hotelskih prenočitev. Razlog za to je predvsem v tem, da je 16 % hotelskih ležišč letos tudi v sezoni ostalo zaprtih.
Zelo spodbudni pa so rezultati v drugih vrstah nastanitev, tako so na primer v marini zabeležili 42 % , v kampih 37 %, v zasebnih nastanitvah pa 19 % več prenočitev v primerjavi z lani. Po podatkih FURS-a je bilo do 9. avgusta v Občini Piran unovčenih 63.899 turističnih bonov v vrednosti 9,9 milijona evrov, kar je daleč največ v državi.
Dvainpolkrat več domačih prenočitev
Po nacionalnosti so julija močno prevladovali domači gostje, ki so ustvarili kar 70 % vseh prenočitev v občini Piran. V primerjavi z lani je bilo domačih prenočitev kar 160 % več. Na drugem mestu so Avstrijci (7 %), sledijo Nemci (6 %), Madžari (4 %), Čehi (2 %), Slovaki (2 %) in Italijani (1,5 %).
Če so v Portorožu in Piranu lani v sedmih mesecih že presegli milijon prenočitev, so letos dosegli le dobro polovico lanskega rezultata. V vseh nastanitvenih kapacitetah občine Piran so od januarja do konca julija zabeležili 562.000 prenočitev.
Rezultate je prinesel preplet več ukrepov
»Dober obisk je posledica prepleta več ukrepov, s katerimi smo prepričali Slovence, da letujejo pri nas. Država nam je priskočila na pomoč z uvedbo turističnih bonov, Slovenska turistična organizacija je organizirala kampanjo Moja Slovenija, mi pa smo se priključili s kampanjo Nazaj v Portorož in Piran,« je turistične rezultate komentiral mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož.
Kampanja Nazaj v Portorož in Piran, ki jo je za domači trg pripravilo Turistično združenje Portorož, delno pa jo sofinancira tudi Slovenska turistična organizacija, je od konca maja do konca julija prinesla dobre rezultate. Video s fičkom v glavni vlogi je dosegel 120.000 ogledov na Facebooku in YouTubu.
Vir: Turistično združenje Portorož g.i.z.