Mediji v tem kriznem času skrbimo za obveščanje javnosti in povečujejo obseg svojega dela, obenem pa se soočajo s padcem oglaševanja, kar jih potiska na rob gospodarskega zloma.
Slovensko združenje medijev pri Slovenski oglaševalski zbornici se pridružuje pozivom vladi k sprejetju dodatnih ciljanih ukrepov, ki bodo medijem, ki so med najbolj prizadetimi vejami gospodarstva, omogočili preživetje v kriznem obdobju. »Pri Slovenskem združenju medijev pozivamo k dodatnim ukrepom, ki bodo omogočili preživetje tistim, ki v teh časih normalno ali celo v povečani meri delujemo naprej, ostali pa smo skoraj brez vseh oglaševalskih prihodkov, čeprav je naša vloga družbeno izjemno pomembna,« pravijo.
Interventni ukrepi so jih v veliki meri obšli
Mediji so gospodarska veja, ki je dosedanji interventni ukrepi skoraj ne zajemajo, čeprav so v teh časih podobno kot mnoge druge pomembne institucije dolžni delovati naprej. »Smo nosilci obveščanja in izobraževanja prebivalstva o nastali situaciji, zato si družba ne more privoščiti »medijskega mrka«, do katerega lahko pride z gospodarskim zlomom skoraj celotne medijske krajine, kateremu se skoraj neizogibno približujemo. Mediji ne moremo »na čakanje«, novinarji, uredniki, lektorji, oblikovalci, fotografi, snemalci, montažerji moramo delati naprej, opraviti moramo svojo dolžnost,« pravijo v Slovenskem združenju medijev.
Podpore je potrebna celotna medijska veriga
Oglaševalce, še posebej podjetja v državni lasti in vladne institucije, želijo spodbuditi, da bo njihova vsakodnevna odločitev za oglaševanje pomembno vplivala ne samo na obstoj medijev, temveč na celotno slovensko gospodarstvo in njegovo oživitev, ko bo najhujša kriza zaradi virusa mimo. Hkrati jih pozivajo, da svoje oglaševalske proračune razdelijo na način, ki ne bo v korist zgolj peščici izbranih medijev. Z izzivi pa se ne soočajo zgolj in samo mediji, temveč celotna »medijska veriga«, tudi oglaševalske agencije.
V Slovenskem združenju medijev pozdravljajo tudi poziv Društva novinarjev Slovenije bralcem, gledalcem in poslušalcem: »da medije po zmožnostih podprejo tudi finančno, z nakupom časopisa, digitalnih paketov in naročnin ali donacijami, da bodo še naprej lahko dobivali preverjene informacije, ki temeljijo na zanesljivih virih.«
Nazaj na kategorijo AKTUALNO.