Bliža se sezona obdarovanja, tako za podjetja kot tudi za posameznike. Pa lahko rečete, da poznate bonton in protokol, ki obkrožata obdarovanje? Obstaja na primer jasno določena meja med poslovnim in promocijskim darilom – poslovna darila so namenjena krepitvi poslovnih odnosov s partnerji, medtem ko so promocijska darila načeloma nižje vrednosti in opremljena z logotipom podjetja, ki jih poklanja. Ta dva pojma pogosto zamenjujemo. Ravno zaradi tega je treba biti še posebej previden – bonton namreč narekuje, da za grajenje partnerskega odnosa in zaupanja s poslovnim partnerjem ne smete podarjati samo daril, opremljenih s svojim logotipom.
Z izbiro darila s prejemnikom komunicirate o vrednotah, za katerimi stojite. Izbira darila je prav zaradi tega vredna temeljitega premisleka. Rokovniki in koledarji niso edina primerna darila – obdarovanje bo dosti bolj učinkovito, če bo personalizirano, ukrojeno po meri prejemnika. Izvirna in hkrati pristna darila so dosti bolj cenjena. Pri izbiranju se vedno ozrite po svoji okolici. Poslovnemu partnerju bo mnogo več pomenilo unikatno darilo – tako ne bo nikdar pozabil, da ga je prejel od vas!
Več o ponudbi na www.rrselection.com/sl